2 Şubat 2012 Perşembe

LeChoke Artist James(!)



NBA'e geldiği ilk seneyi hatırlıyor musunuz bilmem ama, durdurulamazdı. Pek birşey de kaybetmedi o özelliklerinden. Hala durdurulamıyor, tabi kendisi durmazsa...

Miami tercihi zaten soğutmuştu kendisinden, "yeteneklerimi alıp Miami'ye gidiyorum" dediği an eski hayranlığım kalmamıştı. Öncelikle ondan bahsedeyim ben, LeBron'a olan hayranlığımdan.

Biliyorsunuz LeBron Nike'ın bir oyuncusu. Cleveland döneminde "Jordan kadar iyi olabilir" dendiği dönemde yani, Nike o'nun için özel bir t-shirt yapmıştı. Ön tarafından büyük harflerle "Witness" yani "Görgü Tanığı" yazan bir t-shirt.



Şu anlama geliyordu bu t-shirt, "o kadar iyi bir oyuncu ki, torunlarıma o'nu izlediğimi gururla söyleyebilirim!". En azından ben böyle anlıyordum. Uzun bir süre Türkiye'de aradım. Evet, bana göre bende bir "Görgü Tanığıydım" ve bunu belirtmek istiyordum. Sonra vazgeçtim almaktan ve şuanda iyi ki almamışım diyebiliyorum.

Son çeyrek geyiğine hiç girmek istemiyorum. Evet playoff ilk turundan sonra LeBron son çeyreklerde üzerine yüklenen baskıdan dolayı ya topu almıyor, yada kötü kullanıyor hücumu. Wade'de artık o'na ayak uydurmaya başladı. Ve bu Pat Riley için kötü haber.

"Ben bir kazananım" demişti Boston'a elendikleri sene. "Kavgada dayak yerseniz gidip tebrik etmezsiniz" diye kendini savunmuştu. Hani Garnett'i tebrik etmediği sene. Hayır LeBron sen sadece para kazanan bir insansın. Hele geçen sene Dirk'ün hastalığı ile dalga geçtiğiniz o andan sonra, sen adam bile değilsin diyebilirim. Yeteneklisin, hatta çok yeteneklisin ama bir "winner" değilsin.

Bu sezon belki de tek şansın. Bu sezonda kaldıramazsan kupayı, Miami daha fazla kaldırmaz bu bütçeyi. Belki "Howard'da bizim yanımıza gelsin, o zaman kesin alırız yüzüğü" diyebilirsin ama 4. çeyrekleri doğru düzgün oynamaya başlamazsan, hangi yıldız ile yan yana oynarsan oyna, şampiyonluk görmeden emekli olacaksın.

Son olarak şunu söylemek lazım. Reggie Miller "trash talk" konusunda bir numaraydı. Belki de bu yüzden "en sevilmeyen yıldız" olabilir NBA tarihinde. Ama o bile yüzük uğruna Indiana'yı terk etmedi. Sadece bu bile seni anlatmaya yetmiyor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder