2 Şubat 2012 Perşembe

Aradaki Farkı Görmek

Dün akşam oynanan maçtan sonra Galatasaray taraftarı galeyana gelmiş Ömer Çatkıç'ın maç sonunda sevinci yüzünden. Twitter üzerinde ana bacı sallamışlar adama. Lig Tv'de bunu "Ömer Galatasaray taraftarını çıldırttı" diye haber yapmış. Herhalde "münasip bir yerini tutup öyle sevindi" diye düşündüm. Başlığa baksana "Ömer çıldırttı". Normal yani bu şekilde düşünmem. Maçı izlemediğim için olaydan da haberim yoktu. Tabi Ömer'e atılan kar toplarından da. Sonra Ömer'in taraftarları çıldırttığı sevinç gösterisini açıp izledim. İzlemeyen varsa onlar için Ömer'in çıldırttığı anlar geliyor;



Evet bende aynı tepkiyi verdim. "Buna çıldırır mı arkadaş insan?" dedim anında. Sonra twitter üzerinde dönen geyiği gördükten sonra (özellikle Fenerbahçe taraftarına sallanıyor elbette) aklıma hemen "Melo ve Kazım'ın gol sevinci" geldi. Buyurun birde o'nu izleyelim.



Ben ne Ömer'in yaptıklarına, ne Kazım ve Melo'nun gol sevincine birşey diyorum. Benim için ikisi de gayet normal. Fakat burada tahrik edici olan davranış hangisi size sormak istiyorum. İçerisinde "gömçürdük" hareketi olan bir dans mı, yoksa Ömer'in sevinci mi?

Fakat en büyük sopayı burada Lig Tv hak ediyor bence. Sen bu dans olayını "sempatik dans" olarak ver, ondan sonra Ömer'in sevincini "Ömer çıldırttı" şeklinde haber yap. Ligin marka değeri bence de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder