24 Ağustos 2011 Çarşamba

Vira Bismillah


Çok afili cümleler kurarak başlamak istemiyorum ilk yazıma. Öyle kıssadan hisse tarzında anlatalım durumu. Abicim spor, sinema, yemek falan aklıma gelen ne varsa yazmayı planlıyorum. "Planlıyorum" dedim üzerine vurgu yaparak, dikkatini çekerim. Kafama eserse hiç yazmam lan. Keyfimin kahyası mısın? Şaka yapıyorum sevgili okur. Sözlük kalıplarının dışında saçmalamak istiyorum biraz. Spor ağırlıklı, hatta bundan böyle "Fenerbahçe" ağırlıklı bir blog olacak bu. Sinema olur, gece çıkılası yerler olur, "hangi bira daha güzel?" başlıklı bir yazı olur, artık o an ne yazmak istersem yani. Bir tanım içerisine oturtmak istemiyorum bazı şeyleri. Kah Lost isimli dizi hakkında, kah Dürüye'nin güğümleri hakkında yazacağım bir şeyler. Okuyun işte sizde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder