15 Nisan 2014 Salı

-Paralel Galatasaray-


Sevgili dostum Kadir ile, spor iletişim zamanından beri dostluğumuz var. Bu yazıyı kendisine twitter üzerinden laf yetiştirmenin ve harf kısıtlamaları yüzünden, uzun uzun derdimi anlatmak için yazıyorum. Sizler içinde güzel bir kaynak olacaktır.

Son yıllarda değil, özellikle Fethullah Gülen cemaati ve Galatasaray kulübünün dirsek teması, çok ama çok eskilere, Fethullah Gülen ABD yöresine yerleşmeden öncesine dayanır. Henüz Türkiye'de yaşadığı dönemlerde, Galatasaray maçlarına gittiği, o zaman ki başkanlarla da arasının iyi olduğu su götürmez bir gerçek. Bakın mesela üstteki resimde, Adnan Polat ile Fethullah Gülen'in katıldıkları bir spor programından görüntüdür mesela. Bunun gibi pek çok örneği de bulabilirsiniz google amcadan faydalanarak.

Uzun yıllar Galatasaray kaptanlığını yapmış, daha sonra Akp'de milletvekili olarak görev yapmış, fakat Akp ve Cemaat kavgası sonrası, istifa etmiş Hakan Şükür gibi pek çok oyuncusu da olmuştur Galatasaray'ın. Hatırlayın, 1997 dönemi ve sonrasında Hakan Şükür gol attığı zaman baş parmağı ile kutlardı gol sevinçlerini.

Takım içi konulara girmek istemiyorum fakat, Kadir gibi mesela, hala bazı gerçekleri görmeyen arkadaşlar olduğu için, en belirgin noktaları saymak istiyorum sizlere.

- Ünal Aysal, Akp - cemaat kavgası başlamadan önce, sürekli olarak Akp yanlısı açıklamalar yapardı hatırlayın. Başbakan ıslıklandığı zaman ki açıklamaları bunlara en güzel örnektir. Tabi ki iş hayatı bile çetrefilli ve karanlık olan Aysal'ın, bu açıklamaları Riva'da satın aldığı arsalar da olabilirdi. Gs'ın Riva arazilerinin imarını çıkartıp, 4-5 katı bedelle satmak istemesi, çoğu Gs yöneticisi ve Aysal'ın Riva'da çok büyük arazilerinin olduğu bilinen bir gerçek. Ama bunun altında başka sebepler de var.

-Aysal kimdir? Aysal, Türkiye'de Koç Holding bünyesinde ki bir muhasebeci iken, başka bir firmada adı hayali ihracat araştırmalarına konu olunca soluğu Belçika'da almış, akabinde -nasıl olduysa- Türkiye'nin ilk enerji işi ile ilgilenen iş adamı olmuştur. Tabi ki bu paraların kaynağı(!) bilinmiyor. Fakat bilinen şu ki, Fenerbahçe'de Ali Şen'in yaptığının mislini yaparak, Türkiye'ye en pahalı elektriği satan firmanın da ortaklarından birisi olmuştur Aysal.

-Dönelim Gezi olaylarına. Gezi olayları sırasında, henüz 2. gün, gezi'den çekilen ilk takım taraftarı Ultraslan olmuştur. Tek bir talimat ile, açıklama yaparak Gezi'den çekilmiştir bu grup. Peki bunun nedeni neydi? Fenerbahçe ve Beşiktaş başkanlarının BB'den çektikleri bu dönem yüzünden oldu mesela. Biliyorsunuz E-Bilet denen bir uygulamaya geçildi. Buna en çok kızanlar kim? Taraftar grupları. Neden? Artık bedava bilet alamayacaklar çünkü. Peki federasyon binasına, bugüne kadar yürümeyen(!) hangi taraftar grubu çıkarma yaptı? Şimdi talimatın gelmesi, Ultra'nın geziden çekilmesi, e-bilet uygulaması sonrası ilk çıkarma... Anlamışsınızdır artık...

-Islıklanma mevzusuna dönelim. Ne dedi Aysal? "Gereği yapılacak", "20 Milyon GS taraftarı AKP'ye oy verdi" gibi açıklamalar yapmıştı. Bu kısmı da zaten ufak zeka kırıntıları olan insanlar anlamıştır.

-Türkçe olimpiyatları meselesi... Gs bu org. ne kadar ücret aldı? Yoksa, "bir" koca sezon boyunca TT Arena'nın çimlerinin bozulmasına sebep olan bu org. yüzünden milyonlarca euro harcamak zorunda kaldı GS. Zarar karşılandı mı?

-Devam ediyoruz, Lütfi Arıboğan meselesi. Bugüne kadar cemaatin verdiği bütün yemeklere, organizasyonlara katılan ilk isim kim? Lütfi Arıboğan. Fenerbahçe şike suçlamaları sonrası, daha davası görülmeden, UEFA ile görüşmelere başlayıp, şu kadar ceza verin diyen kim? Peki, cemaatin, paralel yapı olarak adlandırılan örgüt vasıtası ile, devlet kurumlarına saldırdığı her davada, savcı kim? Zekeriya Öz. Peki şike operasyonu öncesi, apar topar GS üyesi yapılan kim? Zekeriya Öz. Yine TFF içinde Lütfü ile birlikte cemaatin adamı olan diğer iki kişi nerede? GS yönetimi içerisinde...

-Durmak yok, yola devam. 17 aralık sonrası açılan akp - cemaat arasında kalan Gs tercihini hangi yönde kullanacaktı? Bugüne kadar toplumsal olaylara ses çıkarmayan Gs, neden twitter'ın kapanması sonrası, ilk icraat olarak, sahaya twitter adresleri yazılı t-shirt ile çıktı? Cemaatin 17 aralık sürecini Twitter üzerinden yönettiğini, tapeleri twitter üzerinden yayınladıklarını sağır sultan biliyor. Neden?

-Bitti mi? Bugüne kadar Anıtkabir'e gitmemiş Ünal Aysal'ın, son günlerde paralel yakıştırmaları sonrası ilk işi ne oldu? Atatürk büstü önünde poz vermek...

Daha bunun gibi yüzlerce detay var. Yazmaktan yoruldum inanın...

Ama şunu da bilmek gerekiyor. 3 Temmuz operasyonu, kabul etseniz de, etmeseniz de cemaatin kurguladığı bir operasyondur. Bu operasyonun baş aktörlerinden birisi BB'nin en yakınlarından olan ve hakkı yenildiği sanrısı beyinlerine kazınan Trabzon taraftarları ve tabi ki, Hacıosmanoğlu, diğeri ise GS'dır. En sert açıklamaları yapan, her konuyu manipüle eden yine Gs'dır. UEFA'ya mail organizasyonu düzenleyen 2 kulüp var bu konuda. TS ve GS. Bunlar tesadüf mü?

Kadir'de hala diyor ki, Fb paralel. Yapma Kadir, din kardeşiyiz bir kere.

Hepsini geçtim, bak 34. dakika FB tribünleri ne diye inliyor, "ALİ İSMAİL KORKMAZ, FENERBAHÇE YIKILMAZ." "MUSTAFA KEMAL'İN ASKERLERİYİZ."

Hala biz Akp yandaşı, hala biz paraleliz.

Evet Kadir kardeşim, biz size göre baya bir paraleliz ;)

Ha unutmadan, geçen sormuştun, "siz kendinizi cumhuriyetin son kalesi mi sanıyorsun?" diye.

Son olmasa bile, son 4-5 kalesinden birisi biziz be Kadir. Keşke siz ve sizin kulüpte, bizim bu savaşımızda bizimle aynı safta yer alsaydınız.

Adetullahtandır, ALİ İSMAİL KORKMAZ, FENERBAHÇE YIKILMAZ.

Birde, şu resim sana gelsin Kadir. Belki bazı şeyleri sana anlatmaya tek bir kare yeter :)

10 yorum:

  1. Öncelikle bir konuya netlik getirelim. Benim iddiam sizin Cumhuriyet'in son kalesi olmadığınız, öyle gibi gözükerek kamuoyu oluşturmaya çalıştığınız. Son resimden başlayalım kardeşim. Takım kaptanınız, temiz futbolcu abidesi Emre'yi de bir sorgulat istersen Google'dan. Kaç kere gitmiş acaba Fethullah Hocası'nın yanında ziyarete? Sonra bu kez de büyük kaptanınızın düğün görüntülerini arat google amcana. Yukarıdaki nikahı kıyan arkadaşı göreceksin kaptanının yanında:))
    1.si, Hakan Şükür'ün Fethullah Gülen'le yakınlığının ortaya çıktığı dönem 28 Şubat süreci, yani herkesin Gülen'i tukaka ilan ettiği dönem. İktidar yalakası olmakla suçladığın kulüp Hakan Şükür'e kol kanat germiş, sahip çıkmıştır. Senin son kalen, Fenerbahçe'nin aynı dönemlerde kimilerince "gomunist" olarak nitelendirilebilecek bir bildiriye imza atınca FB'den nasıl gönderildiğini de bir arat istersen Google amcandan...

    YanıtlaSil
  2. Başta da dediğim gibi, benim GS ile ilgili bir iddiam yok ama GS'ye herhangi bir konuda bok atabilecek son kulüp de FB'dir, bunda netim. Aysal 20 milyon muhabbeti nükteydi diye daha üzerinden 24 saat geçmeden resmi siteden açıklama yaptı, ha diyelim ki nükte falan değildi yalakalık yaptı. E o zaman "Başbakan'la aramıza kimse giremez" diyen adam ne? "BB'yle konuştuk, yeniden yargılama yolu açılacak" diyen 2. başkan kim? (ki aynı 2. başkan 3 Temmuz'da tüm FB'liler Digitürk'e tepki gösterelim derken decoder alın diye de açıklama yapan bir de BB'nin saldığı salmayla ATV-Sabah'ı alan adam) Aysal Riva'dan arazi aldı demişsin de sevgili 2. başkanınız 23 milyar dolarlık 3. havalimanı da dahil kaç ihale aldı son 10 senede bir de onlara bakalım istersen:)) Ha bu arada tüm bunları da google amcandan aratabilirsin...
    Ali İsmail Korkmaz tezahüratı gayet güzel, hepimizin tüylerini diken diken eden bir tezahürat. Ama işte yukarıda saydıklarım gibi senin yanlışın, stada gelen taraftarla BB yalakası yönetimini bir tutman. Ali İsmail Korkmaz konusunda şovenist açıklama yapan sevgili başkanın Berkin konusunda niyeyse akşama kadar bekledi bir taziye yayınlamak için. Twitter yasaklanması konusunda kendi kulübün twit atamazken bizim atmamızı da "ortada kaldılar, ondan" diye bağlamışsın, hadi diyelim kabul. E Gezi sürecinde bizim başkan destekliyoruz açıklaması yaparken seninki Mehmet Ağar'la keyif yapıyordu. Ultraslan bizim camiayı temsil edip hepimizi Cemaatçi diye yaftalamaya, FB taraftarını kahraman göstermeye yetiyorsa, sevgili tribün lideriniz neden Kayseri'de Gezi'de kendisini biber gazına boğan polislerle hatıra fotoğrafı çektirdi? Siz tribünlerde "Adam gibi adam Recep Tayyip Erdoğan" pankartı açarken ya da BB'nin kardeşi Esad için Suriye yollarına düşerken taa 2009 yılında Hamburg maçında BB'nin stada geldiği anonsu yapılınca yuhlayan taraftar da kimmiş bir araştır bakalım. (Bu sefer youtube amcadan ama:))

    YanıtlaSil
  3. Şimdi gelelim 3 Temmuz'a. Benim durduğum yer net kardeşim. FB şike yapmıştır. Sadece Şekip'in Aykut'u arayıp Buca maçının 11'ini bir gün önceden vermesi bile ceza için yeterli sebeptir. AKP'de yolsuzluk yapmıştır yine benim görüşüme göre. İkisinde de suçlanan kim? Cemaat. E iyi de Gürcan, sen AKP tapelerine inanıp Twitter'dan goygoy yaparken 3 Temmuz'a Cemaat yaptı bizim suçumuz yok diyorsun? İkisinin de arkasında aynı isim varsa nasıl oluyor da yolsuzluğa inanıp şikeye inanmıyorsun ben de bunu anlamıyorum. (Aynı cümleyi Zekeriya Öz için de sorabilirsin kendine nasıl....nasıl kalıbıyla) Bak daha 58. maddenin Demirören başkan olur olmaz değişmesinden, BB'nin Platini'yle yaptığı özel görüşmeden, yine BB'nin kurallar açıkken "kişilerle kurumları ayıralım" açıklamasından bahsetmiyorum bile...
    Tüm bu yazdıklarıma verecek bir cevap yokken, sen FB'nin hala ne Cemaat ne de AKP'yle bağı yok diyorsan, sana tatlı rüyalar kardeşim. İyi bir adam olduğunu bildiğim için yazdıklarından anladığım şu: Sen tüm camiayı kendin gibi temiz kalpli ve karakterli sanıyorsun ama değil kardeşim. Taraftarlık açısından yaklaşırken, tribün oluşumu olan neredeyse tüm kulüpler Cumhuriyet'in koruyucusur. Ama mevcut yönetim kurulunuzu bana Cumhuriyet koruyucuları olarak yutturmaya çalışıyorsan, işte orada sıkıntı var kardeşim. Bırak Cumhuriyeti emanet etmeyi, evimin anahtarını bile bırakmam ben Aziz ve şürekasına:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim, öncelikle "eski" ikinci başkanımız olduğunu sana hatırlatmam da fayda var sanırım. Eski olmasının sebebi de, yine tapeler de ortaya çıkan, "bizimkiler aziz'in yönetime girmesin" ifadesi. O yüzden, bütün savını sadece o tape ile çürütmem bile mümkün. Sefa dediğin, bizim tribün liderimiz olmaktan çıkmıştır, kendisi şuan sadece genç fenerbahçelilerin tribün lideridir ki, gfb'nin tribünlerde ki pozisyonu an itibariyle, objektif bakan herkese açıktır. Yine Berkin taziyesi, Gs kulübünden önce yapılmış, hatta ilk spor kulübü olmuştur bu konuda taziye yayınlayan. Yine Fenerbahçe'nin içinde, Sakarya'lı grubu olarak, sizin (Hakan Şükür ve sonrası) anılanlar Ali Şen döneminde gelmiştir ki, onlarda sonradan Ali Şen ile birlikte tasfiye olmuştur zaten. Emre Belezoğlu ve Hakan Şükür arasında hiçbir fark olmamıştır ki, gençlik döneminde kimin yanında yetiştiği, kimlerle beraber olduğu, kimler vasıtası ile tanıştığı, su götürmez bir gerçek olarak yine karşımıza çıkmaktadır. Kendisine Hakan Şükür'ü örnek alanın, onunla aynı yolda yürümesi gayet normal olmakla beraber, bunu bizim kulübe yaftalamaya çalışmak ayıptır. Bize geldiği dönemde cemaatçi olan bir futbolcu Emre. Biz yapmadık yani ;) Yine nikah şahitleri konusuna bakarsan, A milli takımda oynayan çoğu yıldız futbolcunun nikah şahidi BB olabilir, fakat yine bunu bütün kulübe yamamak yanlıştır.

      Diyorum ya güzel kardeşim, aslında kendi tezlerini kendin çürütmüşsün yine. Bizim tribün liderinin bb yalakası olduğunu, Ali İsmail Korkmaz tezahüratını her maç söyletiyor olduğunu düşünmen bile açıkça inkar etme çabaların olarak görüyorum ben :)

      Tape konusuna gelince. Daha önce bu blogda yazdığım bir yazıda açıklamıştım sana. Ben Ergenekon, Balyoz, 3 Temmuz gibi operasyonların kurgu, 17 aralık operasyonunun eldeki somut bilgilerle yapıldığını savunuyorum. Hatta o konuda bile bazı yanlışlar var. Yine algıyı engelleme çalışmaları var. 17 Aralık'ın bile %50'si kurgu bana göre.

      Şurada bir yanlış anlaman var kardeşim. Ben Gs kulübü yönetimi, 1993-1994 senesi itibariyle cemaat ile dirsek temasında olduğunu, bb ile cemaat kavgasında da, cemaatin yanında olduğunu söylüyorum sana. Evet, daha önceden yalakalık yaptınız Akp iktidarına, ama şuna cemaat ile akp kavgalı olduğu, akp'ye salladığınızı düşünüyorum. Bu arada, Gezi sürecinde yine bahsettiğim konular üzerinden yandaşları görmen açısından doğru bir yorum yapmışsın zaten. Bak, gezi sürecini onaylaması başkanın nereye yakın olduğunu, ultraaslanın nereye yakın olduğunu görebilirsin. Anlatmaya çalıştığım konu oydu zaten.

      Bu arada "bize cemaat operasyon" yaptı diyen bir kulübü, cemaat ile birlikte diye suçlamak überfantastik bir durum kardeşim :)

      Bu arada biliyorum sende bu platformlardaki en omurgalı, en karakterli adamlar arasındasın ama, kulüp sevgin bazı gerçekleri görmeni engelliyor.

      Şike konusunu seninle konuşma fırsatı bulamadık, şimdi ben sana soruyorum hazır konusu açılmışken.

      Şekip'in bir gün önceden kadrosunu vermesi şike sayılıp, cezai hükme uygun diyorsan,

      "Fenerbahçe şampiyon olmasın diye herşeyi yaparız" deyip, size karşı mücadele etmeyen Trabzon'u ne yapacağız?

      Sadece ama sadece bir soru soracağım sana. Aslında kombo bir soru olacak kusura bakma :)

      -Para sayma görüntüleri, para yattığına dair dekont gördün mü?
      -Korcan'a araba aldık biz, arabayı (plakasını) gördün mü? Korcan şuan ne yapmakta?
      -Biz kiminle şike yaptık, bizden başka ceza alan bir kulüp var mı? Diyorum ya abi, kendi kendimize şike mi yaptık biz? Diğer ceza alması gereken kulüpler nerede burada?
      -Algı yönetimi çerçevesinde Emenike'nin para sayma görüntüleri dendi, nerede o görüntüler?
      -Aziz Yıldırım'ın evinden silah çıkmıştı, fezlekeler neden silahın Olgun Peker adına kayıtlı olduğunu söylüyor?
      -Lütfü - Platini görüşmesi sonrası, polis fezlekelerine göre neden kulübe ceza verilmesi istendi? Nasıl olsa suçlular diyen, şuan sizin yöneticiniz olan Lütfi değil mi?

      Halen şike var diyor musun? Son sorum olsun bu sana :)

      Sil
  4. Bu arada şimdi yeniden okudum da ilk yorumun sonundaki "gomunist" bildiriye imza atanın adını yazmayı unutmuşum. Kemalettin'in hem de milli topçuyken FB'den gönderilme sebeplerini bir araştır demek istiyorum o cümlede:))

    YanıtlaSil
  5. Ha yani eski 2. Başkan olunca Aziz’in de BB gibi safmışız deme şansı oluşuyor. Abi güldürme beni, herif BB’nin has adamıyken yıllarca 2. Başkanlık yaptı sizde. BB gibi safmışız ayağına yatabilir Aziz ama 3 Temmuz’dan sonra biz sizin sahanızda kupayı kaldırırken de 2. Başkan yine kendisiydi. Son yönetime girmemiş olması AKP ile aranızın 3 Temmuz’a kadar ne kadar iyi olduğu gerçeğini değiştirmez. Ayrıca “BB’yle konuştuk yeniden yargılanacağız” konuşmasını yapan Mahmut Uslu’ya hiç değinmemen de hoş olmuş
    Şimdi Hakan Şükür üzerinden GS cemaatçidir diye bok atıyorsun, size gelmeden önce cemaatçi olan Emre’yi transfer ederken kendini sıyırıyorsun. Kardeşim ya yazdıklarını okumuyorsun ya da senin gözler harbiden kapalı. Silah mı dayadılar Emre’yi transfer ederken kafana? Ya da takıma kaptan olarak seçerken? Bak mantığı anlayasın diye tekrar söylüyorum, ben yaftalama yapmıyorum. Senin mantığın üzerinden gidiyorum. Eğer cemaatçi Hakan bizim kulüpte diye biz yaftalanıyorsak, Emre’yi cemaatçi olduğunu bile bile transfer edip üstüne bir de kaptan yapıyorsan sen ne oluyorsun? Bunu sorarak ben nasıl kendimi çürütmüşüm bir onu da anlat Yine aynı mevzu, fotoğraf paylaşıp BB’nin başkanken kıydığı nikahı koymuşsun ve “bazı şeyleri anlatmaya tek bir kare yeter” demişsin. E canım kardeşim, söz konusu Hakan Şükür olunca yetiyorsa, Emre de neden “her futbolcununkine gelir” oluyor. (Yine söylüyorum, senin mantık yürütmen üzerinden tezatı anlatmaya çalışıyorum) En komiği de tek Hakan Şükür üzerinden gelip, Emre örneğinde tüm kulübe yamamayalım demen O yüzden ben cemaatle birliktesiniz demiyorum, GS’ye karşı söylemlerinle aynı mantığı kurduğumuzda sen söylüyorsun. Biz cemaatçi yapmadık demene hiç girmiyorum çünkü GS cemaatçi topçu yuvası sanki…
    Ultraslan’ın FB tribünlerindeki muadili yıllardır GFB’dir. İkisi de öncü gruplardır, ikisi de tribüne gelen diğer kişiler tarafından sevilmez ama hiç tribüne gitmeyen, takımı İstanbul dışından takip edenlerce sevilir, temsilci görülür. Şimdi yine senin yazdıkların üzerinden gidelim: Ultraslan’ın Gezi’nin ikinci günü çekilmesi tüm camiaya mal edilebiliyorsa, Sefa’nın polisle poz vermesi neden edilemiyor?
    Şimdi gelelim sizin AKP yalakası olmadığınızı iddia etmene: “Adam gibi adam” pankartından ya da Suriye’ye maça gitmekten ya da “aramıza kimse giremez”den hiç bahsetmemen gözümden kaçmadı ama yine de senin yazdığın bir şey üzerinden gidelim. Gezi’yi desteklemenin bizim başkanın Cemaat’e yakın olduğunun ispatı olarak sunmuşsun. Peki bu durumda tek bir beyanat vermeyen Aziz kime yakın oluyor? MHP’ye mi? Madem AKP’nin yanında değil, binlerce FB taraftarı orada polisle çatışırken ağzını açıp bir açıklama yapsaydı ya? Ne de olsa AKP’ye yakın değil. Topbaş’ın yeğeninin yönetime girmesinden de ısrarla bahsetmiyorsun ama bu bile Cumhuriyet’in son kalesi iddiasını çürütmüyor mu sence?

    YanıtlaSil
  6. Şike mevzusuna gelirsek: Benim yazdığımda Trabzon şike yapmadı diye bir şey yok. Süreç içerisinde, yanlışlıklar var mıdır? Evet Yeniden yargılama yolunu açacak çok ciddi deliller var mıdır? Evet Ama şike var mıdır? O da evet kardeşim.
    Para sayma görüntüsü muhabbeti asla iddianameye girmedi, basında yaratılan bir havaydı o ama yıllardır senede 2 kez Ronaldinho’yu hem Fener’e hem GS’ye transfer eden basının bunu yazmasında bir kasıt göremiyorum. Türk basınının kirli olduğunu da ilk kez 3 Temmuz’da öğrenmedin diye düşünüyorum. Lütfü muhabbeti tamamen FB’lilerin algı yönetimi. Ebru Köksal’da UEFA’nın istediği yazıyı gönderdiği için aynı muameleyi gördü. Federasyon görevlisi olarak ne yapmaları gerektilerse onu yaptılar. “Gördün mü?” diye biten sorular sorup görmüş gibi Arıboğan’ı suçlayan sorun da ayrı bir hoş olmuş. Sonrasında yönetimimize girmeleriyse sorun, Şekip’in nereden sizin yönetime girdiğine bir bak derim…
    Korcan ve Aziz Yıldırım’ın evindeki silah mevzusunda bilgim yok, okumadım da onunla ilgili bir şey. Bir şey söylesem yalan olur. Ama Korcan ile ilgili şunu söyleyebilirim sadece. Yediği golü gördüğümde “boku yedi, kesin şike diyecekler çocuğa” demiştim, daha beteri oldu. Ben sadece şanssız bir gol yediğini düşünüyorum (Konuyla ilgili herhangi bir tape okumadım zaten)
    Ama şike konusunda sana şu kadarını söyleyebilirim kardeşim. Yeniden yargılama yapılsa da sadece diğerlerinin pisliği de ortaya çıkar. Senin bana yazdıkların, yeniden yargılama yolu açan deliller, masumiyet ispatlayan deliller değil. Ha masumiyet karinesi dersen eywallah ama o zaman da bekleyen bir 6 yıl 3 ay var. Konuyla ilgili sayfalarca iddianame okumadım, birkaç tane tape okudum ve ismini veremeyeceğim ama spor camiası içerisinden oldukça güvendiğim birileri de okuyup bana şike olduğunu söyledi. (Başkası olsa yalan dersin ama benim böyle bir şeye girişmeyeceğimi bilirsin)
    Toparlamak gerekirse kardeşim, benim başından beri iddiam net. Kendi kulübümün asla ve asla politikaya alet olmadığına kefil olmamakla birlikte, FB’nin de bırak 3 Temmuz’u şu an bile AKP’yle gayet sıkı fıkı olduğunu, Cumhuriyet’in son kalesi mevzusunun da taraftarları gazlamak için oluşturulan bir algı olduğunu düşünüyorum. Asla biz iyiyiz ama siz kötüsünüz tartışması değil yaptığım. Daha ziyade, bize ne konuda bok atıyorsan aynısını sen de yapıyorsun konuşması benimki. Ki yazdıklarımla da durumun aynen böyle olduğunu gösterdiğimi düşünüyorum. O yüzden, sadece tartışma içerisinde savunduklarımıza bak, hangimizin körü körüne baktığı çıkıyor zaten ortaya. Bir iddiada bulunan ben değilim, Cumhuriyet’in son kalesi diyerek sizlersiniz. Ama bize bok attığınız ne kadar şey varsa, hepsini siz de yapmışsınız. (3 Temmuz öncesi-sonrası ayrımı yapmıyorum, Aziz Yıldırım yönetimlerinin yakınlığını söylüyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadir, kardeşim, ben sana BB demiyorum ki, sen bana BB üzerinden yükleniyorsun. Ben sana cemaat dedikçe sen Akp diyorsun. Yahu bizim bir yöneticinin Feto ile resmini göster, ben sana tamam diyeceğim. Yahu söylediğin adam bile yeni yönetimde yok, ben sana demiyorum ki 3 temmuz'a kadar iktidar yalakası değildik, 3 temmuz sonrası en güçlü tepkiyi veren stk Fenerbahçe oldu. Bak sizdeki cemaat oluşumu, ilk olarak bizde denendi, sakarya tayfası ile, Ali Şen ile birlikte tasfiye oldular. Ondan sonra BB ile bir yakınlık olmuş olabilir. Yalakalığı yapan kimdir? Hacıosmanoğlu. Herhalde yeniden yargılanma için başbakan ile göreşecekler. Ergenekon davası yeniden görülecek, şimdi oradaki herkes BB'ye yalakalık mı yaptı? Sana ne diyorum ben, önce onu anlatamadığımı düşünerek tekrar yazıyorum güzel kardeşim. Feto'nun çıkış yılları itibariyle, sizin kulüp taraftarı olması nedeniyle ve, paralel yapı için güçlü bir kale olarak gördüğü için, yönetimlerinize kadar adamları girdi. Bizde de aynısı BB için yapıldı, fakat bizimkiler sonradan uyandı. Adam gibi adam pankartını açanların şuan nerede olduğunu zaten yazdım sana. 3 Temmuz sonrası diye ayırmak zorundasın kardeşim zaten. Evet ondan önce iktidar yalakası olabiliriz, ama 3 temmuz sonrası bütün tezlerin yanlış. Ama sizin, halen cemaat ile kol kola olduğunuz su götürmez bir gerçek. Bizde denenen Sakaryalılar, sizde uygulandı ve başarılı oldu.

      Ben sana şuan biz yapmıyoruz dedik. Eskiden belki BB yalakası olabiliriz, ama şuan değil.

      Ama siz şuan bile yapıyorsunuz diyorum.

      Geçtim, benimde gerçekten güvendiğim birileri, şike yok, olsa bile, ispatlayacak delil yok dedi. Bu ne olacak peki? Bundan öncekiler ne olacak Kadir?

      Sil
  7. Ya Gürcan, biz bu tartışmayı Cumhuriyet'in son kalesiyiz dedin diye yapmıyor muyuz? BB diyecem tabi ki kim diyecem? Cumhuriyet'in son kalesi olan bir camia BB'yle yakın ilişki içinde olur mu? Tek sorum bu. Sen kaleyiz dedin, ben de neden olmadığınızla ilgili BB üzerinden örnekler verdim. 3 Temmuz sonrası neden ayırayım? Topbaş'ın yeğenin yönetime girmesi 3 Temmuz sonrası, Twitter yasaklanınca tweet atamamak 3 Temmuz sonrası, BB'yle arama kimse giremez açıklaması 3 Temmuz sonrası, Gezi'de ağzını açıp bir şey söylememek 3 Temmuz sonrası. Gel de ayır bakalım. Bir de hala bana Hacıosmanoğlu diyorsun. Banane hacı o adamdan? Konumuzla ne ilgisi var? O yalakalık yapınca siz otomatikman yapmamış mı sayılıyorsunuz?
    Biz 93'ten beri cemaatçiysek demek ki bir duruşumuz var (ki 2 tane fotoğrafla olduk cemaatçi) 28 Şubat dönemindeki baskılarda bile taviz vermemişiz duruşumuzdan. Güç onlara geçince olmamışız. E sen Kemalettin'i kovmuşsun İşçi Partisi bildirisine imza attı diye, 3 Temmuz'a kadar güçlü olan AKP'yle kol kola dolaşmışsın ama yalaka benim.
    Bak hacı, Ali İsmail Korkmaz ya da Mustafa Kemal'in askerleriyiz dedin mi BB buna açıkça tepki veremez, verirse Ali İsmail'e sevinmiş ya da Atatürk'ü sevmiyor anlamı çıkar (öyle değil demiyorum ama açıkça deklare etmez) Ama sen Gezi'ye destek veriyorum dersen, Twitter yasakken tweet atarsan, bunlar onun doğrudan hedef alacağı şeylerdir. Eğer gerçekten kaleysen, Ali İsmail ya da MK'nın askerleriyiz mevzusunda konuştuğun gibi burada da konuşursun. Ama BB yalakasıysan konuşmazsın.
    İkinci konu, daha Hakan Fidan krizi yokken AKP-Cemaat arası iyiyken biz Hamburg maçında yuhlamışız, TT Arena açılışında yuhlamışız, sen kolkola Suriye'ye gitmişsin, tribünde pankart açmışsın. Ama nasıl oluyorsa biz Cemaat yalakası, siz ise Cumhuriyet'in son kalesi olmuşsunuz. Yok öyle iş kardeşim. 3 Temmuz sonrası BB'ye tamamen zıt da gitmiş olsan (ki yapmadın yukarıda yazdıklarımın hepsi doğru) öncesinde aklın neredeydi diye sorarlar adama? Dediğim konu net, FB Cumhuriyet'in son kalesi, Aziz de onun başkanıysa, zaten bitmiş o Cumhuriyet. 3 Temmuz'dan beri olanlar da ortada. Eğer gerçekten karşısında olsan yazdıklarımız yapmazsın. Sen yapmış olabilirsin, tribün yapmış olabilir ama bana yönetim yaptı diye gelme. Ben cemaatçiysem bile 20 senedir aynı duruşu sergilemişim demek ki, rüzgara göre yanardöner olmamışım. Senin kale 10 yılda bir ideolojiyi değiştirmiş ama. Tekrar ederek bitireyim. Hiçbir kulüp başkanı ya da yönetimi, ideolojik bir biçimde iktidara karşı gelemez. Bugün biz karşısında siz yanında gibi dursanız da yarın bunun değişmeyeceğini kimse iddia edemez. (Ki senin de benim de ortak olarak yazdıklarımıza göre bugün her iki kulübün de bakış açısı değişmiş) O yüzden kimse kendini Cumhuriyet bekçisi olarak görüp kendine mal etmeye çalışmasın. Benim tek derdim bu. Aziz'in, Mahmut Uslu'nun içinde olduğu oluşuma düşmedi daha Cumhuriyet (yine taraftarı tenzih ediyorum) Aynı durum GS'nin başına gelsin, ben GS'yi oturtmam Cumhuriyet bekçiliğine. AKP'nin din, MHP'nin Türklük, CHP'nin Atatürkçülük bekçiliği yapmasından farkı yok sizinkinin de gözümde.
    Şike mevzusuna gelince, yapacak bir şey yok. İkimizde yakınlarımıza güvenecez o zaman. Baştan da söyledim. Tüm iddianameyi okumadım, sadece gördüklerimden vardığım kanı diye özellikle belirttim. Daha öncekiler dediğin yine 8-0 muhabbeti falansa hiç girme kardeşim. O yıllar zaten karanlık yıllar. Kimse temiz değil. Zaten başka bir şeyse de girme, konu sapar başka yerlere. İstanbul'a geldiğimde yüz yüze biralarımızı söyleyip konuşuruz onları da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadir, teklifini düşünmeme bile gerek yok, gelir gelmez yapalım o işi :) ama inatla, benim söylediklerimi çarpıtıyorsun kardeşim. Beni bırak yahu, siz bb'yi yuhaladıktan sonra, aysal çıkıp "gereği yapılacak" demedi mi? bunları stada almayacağız demedi mi? 20 milyon akp'li gs'ya oy verdi demedi mi? nüktesi mi olur olm bu işin? bunlara inanacak adam değilsin sen. yapma Allah aşkına :) Kemalettin, konusu çok dışında şuan tartıştığımızın. abicim, aziz şöle dedi diyorsun da, bu adam açıklama yapmadı mı kimse susturamaz diye? fenerbahçe bu tezahüratlar yüzünden kaç maçtır ceza alıyor, gıkı çıktı mı yönetimin? zaten konumuz da şu, galatasaray içinde, şu an konuşulan paralel bir yapılanma var. biz yanar döner olsak bile, cumhuriyet karşıtı adamlarla kol kola gezmiyoruz demektir bu. Ayrıca karanlık değil, tamamen aydınlık kadir. görmek isteyene alenen açık konular bunlar. bazı şeylerin miladı, gerçekleştikten sonra doğar. eğer sen şuan yaptığım konu ile ilgili bana ceza veriyorsan, ayan beyan, açıklamalarla belgelerle ortada olan diğer konularında üzerine gideceksin. neyse, ne zaman geleceksin sen?

      Sil