1 Aralık 2013 Pazar

Ayrılık



Orkun hayatının bazı anlarına hep fon müziği düşünürdü. Gülerken mesela, "Neşeli Günler" çalıyordu aklında. Ama bugün farklıydı. Bugün arkada gerçekten fon müziği vardı ve durumla hiç alakası olmayan bir şarkı, Jason Derulo'nun 2Chains ile düet yaptığı "Talk Dirty" isimli şarkısı çalıyordu. Burada tanışmışlar, burada sevgili olmuşlardı. Burası onlar için çok özel bir yerdi. Orkun ve arkadaşları, okula yakın olan ve popüler grupların ve şarkıcıların şarkılarının çalındığı bu cafeye mecburen gelmişler, Eyşan ve Orkun tanıştıktan sonra ise, buranın müdavimi olmuşlardı. Kapının hemen dışında duruyorlardı ve içeriden Jason Derulo'nun "Ben senin bindiğin uçağım, uluslararası, kucağımda birinci sınıf yer kızım" diyen sesi net duyuluyordu. İçeride kavga etmişler ve yollarını ayırmaya karar vermişlerdi. Zaten ilişkileri sallantıdaydı. Bu son darbe olmuştu. Artık vedalaşma vaktiydi. Hala birbirlerini seviyorlardı - en azından Orkun öyle olduğunu umuyordu- ve vedalaşmak oldukça zordu. İkisinin de gözleri nemliydi ve Orkun ağzında tuhaf bir tat hissediyordu. İyi yıkanmadan yapılmış ıspanağa özgü o pas tadına benzetmişti bu tadı. Eyşan'ın nemli gözlerine bakarken "demek ayrılığın tadı da varmış" diye geçirdi aklından. Jason Derulo şuan "Ama senin poponu açıklamak gerekmez" diyordu. Birden sarıldı Orkun'a Eyşan. "Neden beni sevdiğini hiç söylemedin?" dedi. Orkun "Hep söyledim ama sen anlamadın" dedi. "Nasıl yani? Birgün bile seni seviyorum demedin bana" dedi Eyşan. Orkun açıkladı, "Mesela "Hava bugün serin, kalın giyin" dediğimde seni sevdiğim için üşütmemeni istiyordum. "Orası tehlikeli bir yer, dikkatli ol" dediğimde, oraya gitmek için ısrar ettiğinde yanında gelmem seni sevdiğim içindi. Aslında ben her konuşmamda, her nefesimde seni sevdiğimi haykırdım ama sen anlamadın". Bu cevap sonrası utanan ve gözlerinden 2 damla yaş süzülen Eyşan "Yine de basit bir seni seviyorum diyebilirdin bir kere" dedi. "O zaman o söz anlamını yitirecekti. Okulun son senesi sana evlenme teklif etmeyi planlıyordum. Kabul etseydin, evleneceğimiz gün kulağına fısıldayacaktım o sözcüğü." diye cevapladı Orkun. Fonda Jason Derulo, "bu kızların ne istediklerini biliyorum, Londra’dan Tayvan'a" diyordu şimdi. Eyşan daha sıkı sarıldı bu kez Orkun'a. Orkun ise gözlerinden yaşların akmasını engellemek için sarıldığı Eyşan'ın montunu sıkıyordu. Aklına o an, "şuan keşke Kazım Koyuncu" çalsaydı diye geçirdi. Ama Jason Derulo, 2Chains'e sözü bırakmış, o da "uluslararası oral sex" diyordu. Ayrıldılar birbirlerinden. Orkun ellerini yumruk yapıp sıktı. Eyşan gayrı ihtiyari olarak çantasını açtı ve bakınmaya başladı. Ne yapacaklarını ikisi de bilmiyordu. Jason Derulo'nun şarkısı bitti ve Pitbull'un kiminle düet yaptığı belli olmayan bir şarkısı çalmaya başladı. "O zaman görüşürüz" dedi Eyşan. "O zaman görüşürüz" dedi Orkun. Ellerini şimdi ceplerine sokmuş, Eyşan'ın arkasını dönüp gitmesini bekliyordu. Aynı şeyi Eyşan'da yapıyor, ilk arkasını dönüp giden olmak istemiyordu. Orkun'un aklında arkası dönmüş giderken ki görüntüsü kalsın istemiyordu. Orkun birden hiddetle döndü, sonra tekrar Eyşan'a doğru dönüp birşey söylemek istercesine baktı, sonra tekrar arkasını dönerek yürümeye başladı. Aslında "bitmesin" diyecekti. Ama bitmişti ilişkisi ve doğalgaz borcu ödenmediği için gazı kesilmiş öğrenci evi onu bekliyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder