9 Ağustos 2012 Perşembe

Helal Etmiyorum!


Çok değil bundan 15 gün sonra vatanı müdafaa etmek için asker olacağım. Ama şimdiden bilesin kardeşim, olur da şehit olursam, başbakana hakkımı helal etmiyorum.

Toplumsal olaylara bu kadar uzak, hayatı sadece ye, iç, eğlen olarak veya karı/kız peşinde koşarak bir ömrü feda eden kardeşim, seni korumak için verdiğim canımdan bir nebze olsun hakkım kaldıysa, sana hakkımı helal etmiyorum.

Cebi daha çok para görsün, daha çok ihale alsın diye, basiretsiz yöneticilere oy veren sen sevgili abicim, sana da etmiyorum hakkımı helal.

Korkusundan sus pus olan medya. Sana lanet okuyorum. Şehitlerin tabutlarını 20, Sibel Can'ın selülitlerini 1 dk gösterdiğin için. Suçsuz vatandaşların, intikam için içeri atılmasına sessiz kalan, hatta bunu haklı göstermek için elinden geleni yaptığın için hakkımı helal etmiyorum. Yandaşların aldığı ihalelere nasıl fesat karıştığını haber yapamadığın için tiksiniyor, hakkımı helal etmiyorum.

Spor konusuna gelince, karıncadan bir teneke yağ çıkaran adamların, toplumu ilgilendiren diğer konularda tek bir satır dahi yazmadığı için hakkımı onlara da helal etmiyorum.

Sadece AKP yandaşçılığı yapmak için, yapılan yanlışları görmezden gelenlere, hakkımı helal etmiyorum.

Bilirsiniz, askerlik peygamber ocağıdır. Olur da şehit düşersem, yukarıda saydığım kimseye hakkımı helal etmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder